Hírek

A magyar buszgyártáson is érezhetők a koronavírus-járvány hatásai, azonban még így sem veti vissza az ország területén gyártott elektromos buszok számát köszönhetően a városi közlekedésben fellépő igényeknek.

Korábbi cikkünkben tájékoztatást adtunk a Belügyminisztérium Ügyeleti Központjának 2020. május 21-én kelt tájékoztatásáról, mely a különjárati autóbuszos személyszállítási szolgáltatások újraindításával kapcsolatos kérdésekben az illetékes szaktárcák (ITM, EMMI) érintett szakterületeinek bevonásával adott tájékoztatást a NiT Hungary részére.

A virtuális rendezvény, az Out of the Box mai részében Csordás Imrét, Dittel Gábort, Erdei Bálintot és Flesch Tamást kérdezték a turizmusról. Az élő streamben a jelenlegi helyzet kihívásairól és az ezekre adható válaszokról lesz szó-, hogy mekkora visszaeséssel számolhatunk, és például lesz-e más, mint belföldi turizmus.

2020. május 11-én fejezzük ki elismerésünket és tiszteletünket mindenkinek, akinek áldozatos munkája révén a kritikus helyzetben is zökkenőmentesen működik az ország vérkeringését, az ellátás biztonságát és a személyek mobilitását biztosító közlekedés.

A tavalyi évben a GDP több mint 10 százalékát kitermelő turisztikai szektor minden szereplője a turizmus biztonságos újraindításán dolgozik.
A következő időszakban a legfőbb szempont az egészség védelme lesz. A magyar különjárati autóbuszos cégek felkészülten állhatnak az indulás elé, a NiT Hungary ugyanis vírusmentesítő tisztasági és egészségügyi protokollt dolgozott ki számukra.

A különjárati autóbuszos személyszállítás rendkívüli időket él át. Az első negyedévben teljesen leálló autóbuszos vállalkozások a túlélésért küzdenek, és ugrásra készen várják azt a pillanatot, amikor szolgáltatásaikra és járműveikre ismét igényt tart a megrendelői kör, az utazóközönség.

Turisták nélkül csendesek és üresek turisztikai látványosságaink; tavaly a GDP több mint 10 százalékát kitermelő szektor idén lélegzetvisszafojtva várja azt a pillanatot, amikor újraindulhat a turizmus.