Hírek
Május 12-én döntés születhet új budapesti csuklós buszok beszerzéséről. A főpolgármesteri előterjesztés alapján próbálunk eligazodni, mi állhat a háttérben.
Nem tett eleget a szerződésben vállalt kötelezettségeinek az Orangeways Hungária Kft., ugyanis a hatályos szerződésben foglaltak szerint 2016. március 16-ig kellett volna bemutatni a RÁBA S91 típusú dízel midibusz típusengedélyét, amit a cég nem tett meg.
Gyalázat napjaként emlegették, amikor évtizede lángvágó általi halálra ítéltek budapesti buszokat, több legendás Ikarust és egy sokat látott 1936-os csőrös MÁVAG-ot. Most a teljes hazai ágazat sorsa bizonytalan.
A buszok teljes váza és néhány alkatrész Mosonmagyóváron a Kühne Zrt.-nél készül.
Forgalomtól elzárt közutakon próbáltak ki élesben egy vezető nélküli elektromos buszt Hollandiában, amely hat utassal a fedélzetén tette meg a 200 méteres tesztszakaszt.
A BKV részére gyártott 20 darab Modulo egyike saját kerekein gurult el Párizsig. Ilyenre eddig nem volt példa a történelemben.
A Solaris nyerte az M3 metrópótlására beszerzendő 75+75 darab komplett csuklós busz szállítására kiírt BKV tendert.